loading...

ثبت شرکت در قبرس شمالی

بازدید : 0
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 13:17


هزینه دانش گاه در قبرس شمالی
در قبرس شمالی سه دانش کده مطرح وجود دارااست که برای برآورد هزینه‌های علم آموزی در کالج‌ها، از داده ها آن ها به ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی کار گیری میکنیم.

این سه کالج عبارتند از: کالج مدیترانه شرقی، دانش گاه خاور مجاورت و دانش کده در میان‌المللی قبرس که شهریه‌ی آنان بطور تقریبی و هر ساله به تفصیل ذیل میباشد:

دانش کده: فن های تحصیلی در بازه کارشناسی: شهریه هر ساله:
دانش کده مدیترانه شرقی

EMU

دانشگاه معماری 5.751 دلار
دانشگاه هنر و علم ها 4.702 دلار
دانش گاه بازرگانی و اقتصاد 4.702 دلار
کالج پیوندها و رسانه 4.702 دلار
دانشگاه دندانپزشکی 9.839 دلار
دانشگاه اموزش و رشد 22.543 دلار
دانش کده مهندسی 5.751 دلار
دانشگاه علم ها بهداشت 8.166 دلار
کالج حقوق و دستمزد 24.510 دلار
دانش کده پزشکی 10.871 دلار
کالج داروسازی 8.665 دلار
دانش گاه محاسبات و فناوری 4.702 دلار
کالج توریسم و هتلداری 4.827 دلار
دانش کده: فن های تحصیلی در زمان کارشناسی: شهریه (هر ساله):
کالج خاور مجاورت

NEU

دانش گاه پزشکی 12600 یورو
دانشگاه داروسازی 8600 یورو
دانش کده دندانپزشکی 9400 یورو
دانش کده دامپزشکی 8600 یورو
دانش گاه مهندسی 2800 یورو
دانش گاه معماری 2800 یورو
دانش کده دستمزد 3800 یورو
دانش کده نظام آموزشی 2800 یورو
دانشگاه علم ها و ادبیات 2800 یورو
دانش گاه هنرهای قشنگ و پیاده سازی 2800 یورو
دانش گاه اقتصاد و علم ها اداری 2800 یورو
کالج پیوندها 2800 یورو
دانشگاه پرستاری 2800 یورو
دانشگاه علم ها بهداشت 5600 یورو
دانشگاه علم ها ورزشی 2800 یورو
دانش گاه توریسم و هتلداری 2800 یورو
هنرستان فنی حرفه‌ای 2800 یورو
مکتب حرفه‌ای سرویس ها بهداشتی 2800 یورو
هنرستان حرفه ای جهانگردی و هتلداری 2800 یورو
دانش گاه: فن های تحصیلی در برهه زمانی کارشناسی شهریه (هر ساله)
دانش کده در میان المللی قبرس

CIU

دانشگاه علم ها و فوت و فن کشاورزی 5.843 یورو
دانشگاه علم ها و هنر 5.843 یورو
دانش کده پیوندها 5.843 یورو
دانش گاه دندانپزشکی 10.645 یورو
دانشگاه اقتصاد و علم ها اداری 5.843 یورو
دانش کده آموختن و تربیت 5.843 یورو
دانشگاه مهندسی 5.843 یورو
کالج هنرهای زیبایی ، پیاده سازی و معماری 5.843 یورو
کالج علم ها بهداشت 5.843 یورو
دانشگاه پزشکی 5.843 یورو
دانشگاه داروسازی 12.955 یورو
کالج دستمزد 5.843 یورو
همانگونه که مشاهده می کنید، شهریه‌ کالج‌های قبرس شمالی به مراتب از دانش کده‌های آمریکایی و انگلیسی کمتر میباشد. ولی در‌حالتی که مجال‌های بورسیه‌ دانشکده‌های قبرس شمالی را در حیث بگیریم، این مبالغ نیز کاهش قابل توجهی خواهند داشت.

یک خبر عالی!

برای تایید در کالج‌های قبرس شمالی به مدارک گوناگون و آیلتس نیاز ندارید!

برای علم آموزی در قبرس شمالی به مدارک بغرنج‌ای نیاز وجود ندارد و فقط گواهی دیپلم (مدرک نقطه پایان متوسطه) یا این که متساوی آن و ریز نمرات دروس دیپلم کافی‌ میباشد.

حتی نیاز به سند در میان‌المللی لهجه ندارید! اما فراموش نکنید که با اینکه در طول دریافت پذیرش و ویزا تحصیلی، نیازی به احاطه بر گویش انگلیسی وجود ندارد ولی به طبع برای ادامه علم آموزی به آن نیاز پیدا حواهید کرد. به این دلیل که اکثر عموم، خلال ترکی به انگلیسی نیز کلام می‌نمایند و درس دادن نیز با همین گویش میباشد.

بازدید : 2
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 13:25


خوابگاه های دانش گاه خاور مجاورت یا این که neu
دانشجویانی که قصد علم آموزی در دانشکاه خاور مجاورت قبرس شمالی را دارا هستند می توانند برای اقامت خویش یکی‌از خوابگاه های باطن محوطه دانش گاه را گزینش نمایند. اما گزینش خوابگاه اجباری وجود ندارد و شما می توانید برای خرید منزل یا این که اجاره منزل در قبرس شمالی نیز مبادرت نمائید، ولی تجربیات آرم داده میباشد خوابگاه بسیار مقرون به صرفه خیس نسبت به منزل هست. در صورتی‌که بخواهیم خیلی ریلکس و فارغ از کناره توضیح بدهیم می بایست بیان کرد که در خصوص اجاره واحد مسکونی در سطح شهر کل مخارج قبوض به ذمه دانشجو هست ولی در خوابگاه مجموع این موردها مجانی میباشد و شما تنها بایستی هزینه ماهانه خوابگاه یا این که هر ترم خوابگاه را پرداخت نمائید و در ازای تجهیزات رفاهی و اقامتی نیکی در سطح در بین ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی المللی را اخذ فرمائید.

مهدکودک در دانشکده خاور مجاورت یا این که neu
به خواسته حمایت رفاه مادرانی که در حالا علم آموزی در دانشکده خاور مجاورت قبرس شمالی می‌باشند، دانشکده مبادرت به احداث مهدکودکی مجهز برای تایید کودک ها با سن فی مابین صفر تا شش سالگی کرده است. این مهد طفل به نحوی پیاده سازی گردیده‌است که هر تیم سنی در بخشی غیر وابسته مراقبت میگردد تا خردسالان در مقام سنی شبیه خویش همبازی داشته باشند و مشکلی پیش نیاید. کارمندان مهدکودک دانش گاه خاور مجاورت قبرس شمالی از میان خارج از التحصیلان دانش گاه های پرستاری و تیم یادگرفتن پیش دبستانی تعیین گردیده و به آن ها یادگرفتن ویژه ای در مورد نگهداری از نوزادان و خردسال ها داده میگردد.

مخارج تحصیلی در کالج خاور مجاورت
هزینه‌ علم آموزی در قبرس شمالی نسبت به کشورهای اروپایی بسیار مطلوب خیس میباشد به همین خیال میباشد که قبرس شمالی یک کدام از لبریز طرفدارترین نقاط برای علاقمندان به علم آموزی میباشد.
دانشکده خاور در حدود دانشجو یان خویش بسته‌های جامعی را ارائه می دهد که مشتمل بر شهریه و هزینه‌ها، خوابگاه (خوابگاه‌های 4 نفره) و خوراک با ارزش مقرون به صرفه نزدیک به 4400 یورو در سال میباشد. برای اپلیکیشن‌های تحصیلات تکمیلی، دانشجو ها در میان المللی به صورت میانگین 350 یورو برای هر زمان پرداخت می‌نمایند. اپ‌های فوق لیسانس درین دانشکده یک ساله و دو ساله می باشند.
دانشجو یان در بین المللی که برای علم آموزی به قبرس شمالی آمده اند مبلغ 800 یورو شهریه برای هر ترم را پرداخت می‌نمایند. اپ‌های فوق لیسانس یک ساله ارائه گردیده به وسیله دانشکده خاور مجاورت 7 هزار یورو هزینه داراست که دانشجو یان میتوانند در حین سال نام نویسی نمایند. هزینه 7 هزار یورو مشتمل بر هزینه نام نویسی، کار اجتماعی، بیمه درمانی، هزینه نقطه پايان طومار، هزینه صندلی و مالیات می شود، با این اکنون، انتظار می‌رود دانشجویانی که برنده به اتمام علم آموزی در آن زمان وقتی نشوند، برای هر ترم تمدید گردیده 1850 یورو می بایست بپردازند. همینطور هزینه محل اقامت نزدیک به 28 تا 130 یورو در ماه، هزینه‌های معاش 50 یورو و طعام 70 یورو در ماه ست.

دریافت بورسیه دانشکده خاور مجاورت یا این که neu
همگی دانشجو یان در میان المللی بعداز تایید در کالج میتوانند حدود 50 درصد کاهش شهریه برای بورسیه تحصیلی اخذ نمایند. این دانش کده مجال شگفت انگیزی را برای اخذ بورسیه تحصیلی 75 درصد برای نصیب توریسم و مدیر هتل آماده می‌نماید. دانشجویانی که نتیجه ها تحصیلی چشمگیری اخذ می‌نمایند به صورت مداوم بورسیه‌های بیشتری می گیرند و هزینه‌های علم آموزی خویش را صرفا به 25 درصد مبلغ اول می رساند.
این دانشکده به دانشجویانی که مهارت‌های استثنایی در بعضی ورزش‌ها دارا‌هستند، بورسیه تحصیلی بدون نقص میدهد. این دانشجوها به صورت فعال در عمل‌های ورزشی متعدد دانش کده کمپانی می‌نمایند و از مزایای کامل شدن تحصیلات خویش سوای هیچ هزینه مازاد منتفع می گردند.دانش گاه خاور مجاورت یا این که NEU دارنده تجهیزات ورزشی براق و بخش اعظمی از دسته‌های ورزشی فعال میباشد که در مسابقات متفاوت چه در سطح محلی و چه در سطح فی مابین المللی به برتری رسیده‌اند.
سود‌گیری
دانش گاه خاور مجاورت یا این که neu تحت عنوان یک موسسه فراگیری بهتر در میان المللی با کبیر‌ترین مجال‌های علم آموزی در مقاطع کارشناسی و فوق لیسانس و دکتری را به بیش تر از 27 هزار دانشجو از بیشتراز 102 مرز و بوم ارائه میدهد. از بدو تأسیس، دانشکده خاور مجاورت با غرض اساسی فراگیری اشخاص جهت ارتقاء خودبا‌وری، علم اندوزی، سرویس گذاری به جامعه و بخش اعظمی مفاد دیگر، پیشرفتی باورنکردنی داشته و به وسیع ترین موسسه یادگرفتن خوب و راس فرهنگی قبرس تبدیل گردیده که گزینه پذیرش وزارت بهداشت کشور‌ایران میباشد.

بازدید : 8
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 13:41


چه نوع بیماری هایی در قبرس شمالی معالجه می گردند؟
در قبرس شمالی، مرکزها درمانی و مریض‌خانه ها مجموعاَ برای معالجه گونه های بیماری ها و اشتباهات پزشکی مجهز گردیده اند. بعضا از بیماری هایی که در قبرس شمالی ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی معالجه میشوند مشتمل بر:

بیماری های قلبی و عروقی:
این بیماری ها مشمول بیماری های قلبی عروقی، فشار خون بالا، بیماری های فشار خون ذیل، گرفتگی عروق قلب و بیماری های قلبی مزمن مانند بیماری عروق کرونری و ایسکمی قلبی می‌گردد.

بیماری های عفونی:
بیماری های عفونی مشمول بیماری هایی مانند عفونت های تنفسی، عفونت های مجاری ادراری، عفونت های پوستی، عفونت های گوش و حلق و عفونت های گوارشی میشود.

بیماری های سیستمیک:
بیماری های سیستمیک مشمول بیماری هایی مانند بیماری های روماتولوژیکی، بیماری های ایمنی و بیماری های اندوکرینی مانند دیابت می گردد.

بیماری های گوارشی:
بیماری های گوارشی مشمول بیماری های مانند جراحت معده، بیماری های روده و بیماری های کبدی مانند هپاتیت و سیروز کبدی میشود.

بیماری های عضلانی و اسکلتی:
بیماری های عضلانی و اسکلتی دربرگیرنده بیماری های مانند آرتروز، بیماری های التهابی مفاصل و بیماری های اسپینال مانند کمر درد میگردد.

بیماری های همگانی:
بیماری های همگانی مشتمل بر بیماری هایی مانند بیماری های پوستی، بیماری های دیده و بیماری های گوش و حلق می‌شود.
کلاً، بیماری های مختلفی در قبرس شمالی معالجه میگردند و با دقت به امکانات پزشکی توسعه یافته و نیروی کار کارشناس، بیماران شایسته ترین سرویس ها پزشکی و محافظت های متنوع را درین مرزوبوم اخذ می نمایند.
لیستی از مریض خانه های قبرس شمالی
در قبرس شمالی، بیشتر مریض خانه ها به وسیله دولت مدیر میشوند و در سطح کشوری وجود دارا هستند. همینطور، بعضا مریض خانه ها بوسیله قسمت سری رئیس می‌شوند. در پایین، لیستی از درمانگاه های قبرس شمالی را برای شما آماده کرده ایم:

مریض خانه دولتی پزشک معالج بورهان نالباندیان:
بیمارستانی که در شهر نیکوزیا واقع گردیده است و دارنده قسمت های مختلفی مانند قسمت سرویس ها اورژانسی، نصیب جراحی، نصیب زنان و وضع حمل و نصیب پزشکی داخلی میباشد.

بیمار ستان دولتی پزشک سلمان عزیز:
بیمارستانی که در شهر فاماگوستا واقع گردیده‌است و دارنده قسمت های مختلفی مانند نصیب سرویس ها اورژانسی، قسمت جراحی، نصیب زنان و وضع حمل و نصیب پزشکی داخلی میباشد.

درمانگاه دولتی دکتر معالج عامل نهیر:
بیمارستانی که در شهر گیرنه واقع گردیده است و دارنده قسمت های مختلفی مانند قسمت سرویس ها اورژانسی، قسمت جراحی، قسمت زنان و وضع حمل و قسمت پزشکی داخلی میباشد.

بیمار‌ستان سری لوچیا:
بیمار ستان محرمانه که در شهر نیکوزیا واقع شد‌ه‌است و دارنده قسمت های مختلفی مانند نصیب جراحی، قسمت زنان و وضع حمل و نصیب پزشکی داخلی میباشد.

بیمار‌ستان محرمانه نوفال:
درمانگاه سری که در شهر فاماگوستا واقع شد‌ه‌است و دارنده قسمت های مختلفی مانند قسمت جراحی، نصیب زنان و وضع حمل و نصیب پزشکی داخلی میباشد.

مریضخانه سری آستریا:
مریضخانه محرمانه که در شهر گیرنه واقع گردیده‌است و دارنده قسمت های مختلفی مانند قسمت جراحی، قسمت زنان و وضع حمل و نصیب پزشکی داخلی میباشد.

قابل ذکر میباشد که‌این لیست صرفا یک لیست مثال از مریضخانه های جان دار در قبرس شمالی میباشد و بیشتر بیمار ستان ها در سطح کشوری وجود دارا‌هستند. همینطور، ممکن میباشد بیمار‌ستان های دیگری وجود داشته باشند که در‌این لیست بیان نشده اند.

بازدید : 6
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 14:21


حسابداری در قبرس شمالی
شغل های پردرآمد در قبرس شمالی
قبرس شمالی یکی مراکز خدمات حسابداری جهانی می‌باشد و بالاترین نرخ سرانه حسابداران رسمی را در فقید دارد ، در شرایطی‌که شما دوست عزیز فارغ التحصیل فن حسابداری می‌باشید و به زبان انگلیسی و لهجه رسمی قبرس شمالی یعنی ترکی هم اشراف دارید، می‌توانید با داشتن توان حل قضیه و تصمیم گیری های مالی ، یک کار خوب در قبرس ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی شمالی پیدا کنید.
خدمات زیبایی در قبرس شمالی
شغل های پردرآمد در قبرس شمالی
خدمات زیبایی که به نوعی آرایش و پیرایش میباشد ، از علاقمندی های خانم ها میباشد و خانم های ایرانی و بخش اعظمی از کشورهای دیگر علاقمند هستند تا خود را آرایش و پیرایش کنند ، در شرایطی‌که شما هم دراین مورد تخصص دارید، می‌توانید با تمرکز به جامعه ایرانی بومی در قبرس شمالی و طرز های بازاریابی مشتریانی در این باره پیدا فرمائید.

میزان درآمد مشاغل در قبرس شمالی
در ارتباط دستکم و حداکثر درآمد در‌این سرزمین نمی قدرت یک رقم خاصی را بدهیم اما به طور معدل در بخش های دولتی و سری دست کم حقوق نزدیک به 11000 لیر میباشد و در زمینه‌ی حداکثر سقف خاصی را نمی قدرت معین کرد. افرد هر چه درین مرزوبوم تخصص بیشتری داشته باشند ، درآمد بیشتری نیز می توانند به دست بیاورند و ممکن می باشد شما با داشتن یک دانش فنی یک کار با درآمد 11000 لیر به بالا نیز برای خود پیدا نمائید. اما داشتن تخصص، واحد سنجش درآمد شمارا تا ۵ برابر در قبرس ارتقا می دهد.
از شغل های پر درآمد در قبرس شمالی، شغل های مرتبط با مهندسی هست که می‌توانند به راحتی در قبرس شمالی سرگرم به عمل شده و حقوق بالایی دریافت کنند. موسسه ها تولیدی، نهاد های دولتی و خصوصی و استارتاپ ها بهترین مرکز ها برای مهندسان می‌باشند.
حقوق نیروی کار ساده در قبرس شمالی

مزایای کار در قبرس شمالی
برخی از مزایای کار در قبرس شمالی به گستردن زیر می‌باشد:
بیمه عمر و بیمه درمانی
مشوق و سنوات سالیانه
کمک هزینه های بازنشستگی
اقامت همراهان متقاضی عمل:افراد متأهل دارای همسر و فرزند میتوانند با تمرکز به مقررات قبرس شمالی جهت دریافت ویزا اعضاء خانواده خود اقدام کنند که دربرگیرنده رعایت شرایط پایین می‌باشد:
دارا بودن ویزاِ کاری دست کم یکساله
دست‌کم 1 سال از اقامت فرد در قبرس شمالی قبلی باشد
فرد بایستی اقتدار تأمین افراد خانواده اش را داشته باشد
همگی عمل هایی که در قبرس شمالی وجود دارن
حسابدار، منشی، صندوقدار، کارمند اداری، رئیس مالی، مسئول دفتر کار، دارای تخصص فروش، دارای تخصص بازاریابی ، دارای تخصص بازرگانی داخلی، ویزیتور فروشنده ، مدرس دانش گاه، محقق، آموزگار مهد بچه، سرایداری، دوزندگی، نیروی کار بی آلایش ، نانوایی، مکانیکی، نرم‌افزار نویس، متخصص کانال ، طراح وبسایت ، متخصص hardware ، نماینده قانونی، جراح زیبایی، دندان دکتر، پرستاری، مامایی، پیک موتوری، راننده ، طراح جامه، نقاش ،عکاسی، کشاورزی،دامداری و … هستند.

بازدید : 4
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 13:18


چه‌گونه در دانش گاه های قبرس شمالی نام نویسی کنیم؟
تایید در دانش کده های آن سوی مرز نیازمند رعایت موقعیت تایید است. هر کالج، بسته به مرز و بوم محل اقامت، نیاز به اجرای روند پیش از تایید دارااست. می بایست لیست بدون نقص مدارک، حالت تایید در دانش گاه متبوع، تاریخ تشکیل پرونده و … را بدانید، شرکت ها یادگرفتن خوب قبرس شمالی نیز دراین مورد مستثنی نیستند. دانشجوها فرنگی برای علم آموزی 2 توشه در سال پذیرفته می‌شوند. نام نویسی اساسی دانشجو یان در فصل‌پاییز ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی ایفا میشود.
نحوه تایید، ما به شما میگوییم چه مدارکی برای تایید و روش ارسال آن ها موردنیاز میباشد. بعداز ارسال مدارک، دعوتنامه قانونی از دانشسرا اخذ می‌کنید. بلیط بخرید و مجدداً با دانشکده های قبرس شمالی به روشی مطلوب تماس حاصل نمایید و در امر ملاقات در فرودگاه رابطه برقرار نمائید. . به شیت بازی های ماهر پشت گرمی نمایید.
پیش از ورود میتوانید در وبسایت www.fdstudy.com درخواست تخفیف در فراگیری دهید. در صورتی‌که در امتحانات کوشش خیر دارید یا این که سند احاطه به لهجه انگلیسی دارید، می‌توانید برای تخفیف نیز مبادرت فرمائید. مشاوران ما درخواست شمارا رسیدگی می نمایند و با پذیرش شما از تخفیف منتفع می‌شوید و هزینه کمتری نسبت به بقیه دانشجو یان پرداخت میکنید.

پروسه نام نویسی در دانشگاههای قبرس شمالی بصورت تحت میباشد:

گزینش فن تحصیلی و دانشکده متبوع
مهیا کردن مدارک موردنیاز جهت دریافت پذیرش و ویزا
ارسال مدارک جهت به چنگ آوردن تایید از دانش کده متبوع
اخذ طومار تایید فن متبوع
پرداخت شهریه دانشکده برای ترم نخستین
اخذ طومار تاییده کالج برای ارائه به پلیس سفر در فرودگاه
اخذ طومار مختار با داشتن اجاره طومار یا این که طومار خوابگاه
بهره برداری اکانت بانکی و دریافت طومار تمکن مالی از خزانه
بازکردن اکانت کاربری در پرتال اقامت قبرس شمالی و آپلود مدارک
انتخاب وقت پلیس به وسیله پرتال اقامت و مراجعه به اداره پلیس حیطه با در مشت داشتن اصل گذرنامه، طومار تمکن مالی، مدارک دانشکده و بقیه مدارک مربوطه
اجرا تست خون و آزمایش سل
مراجعه به اداره هجرت برای کامل شدن مراحل اقامت
پرداخت مالیات و بیمه برای اقامت یکساله
صدور و اخذ اقامت الکترونیکی قبرس شمالی (اقامت تحصیلی بصورت یکساله بوده و هر ساله قابل تمدید میباشد.)
اقامت در قبرس شمالی‌
حضور در قبرس، داشتن زمان معاش و علم آموزی در‌این جزیره آرزوی تمامی میباشد. با دقت به اینکه این جزیره 300 روز آفتابی در سال دارااست و آب و هوای معتدل دارااست، شعور قصد به وارد شدن و معاش در قبرس شمالی شغل مشقت وجود ندارد. هر کالج دارنده یک فردوس گران قدر با تک تک زیرساخت های ما یحتاج میباشد. خوابگاه های بخش اعظمی در سطح های متفاوت در قلمرو مدرسه های آموزشی وجود داراست. از اتاق هایی که 6 نفر در آن معاش می نمایند و تا سوئیت های گران قیمت. حتی می‌توانید سوئیت هایی برای زوج ها (دانشجوها) پیدا فرمایید. هر طبقه دارنده آشپزخانه گرانقدر، دوش، سرویس بهداشتی و غیره میباشد. پسران و دختران در خوابگاه های مستقل معاش می نمایند. ورودی هر ساختمان 24 ساعت شبانه روز حمایت می گردد. اکثر دانشجو ها مهمان برای معاش در خوابگاه دانشکده گزینش می نمایند. آن ها در قلمرو کالج واقع گردیده اند و بسیار ریلکس میباشد. دستکم هزینه هاستل ها 1000 یورو میباشد در هر سال. برخی از دانشجوها، سوئیت اجاره می نمایند. هزینه اجاره سوئیت بسیار بیشتر از هزینه خوابگاه میباشد. سوئیت ها عمدتا در راءس شهر واقع گردیده اند. برای این شغل میتوانید با ماشین کرایه ای املاک در قبرس شمالی تماس حاصل نمایید و یا این که در تارنما اطلاع رسانی های اجاره سوئیت کاوش فرمائید. اشخاص غیر بومی میتوانند سوئیت ها را برای هر ذوق و سلیقه ای گزینش نمایند. بها ها بسته به تعداد اتاق ها، موقعیت تعمیر، محل و ترازو مبلمان، اسباب و اثاث خانگی متعدد میباشد. دستکم هزینه اجاره یک سوئیت 350 یورو در ماه میباشد. بخش اعظمی از بازدیدکنندگان ترجیح می‌دهند برای 4-5 سال اجاره نپردازند و در قبرس شمالی ملک بخرند. در جزیره میتوانید سوئیت 1 خوابه با تعمیر را از 40000 یورو یا این که ویلا از 100000 یورو خریداری نمائید. هنگام خرید ملک در قبرس شمالی بایستی کارداران زیادی را در حیث بگیرید. استارت از جای تا تأیید ورقه ها. برای دادوستد کمی مالیات وجود دارااست. منزل های تازه هر ساله ساخته می گردند و بدین ترتیب پیشنهادات کافی در جزیره وجود دارااست. از همگی مهمتر، اقامت قبرس شمالی به دانشجو ها دربین المللی ارائه میگردد.

بازدید : 10
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 13:32


کیفیت و وضعیت تصویب کمپانی در قبرس شمالی
شایسته ترین و مطلوب ترین طریق برای هجرت به قبرس سپرده گذاری و تصویب کمپانی در‌این مملکت میباشد. درین بخش از محتوا قصد داریم کیفیت و وضعیت تصویب کمپانی در قبرس شمالی را تحقیق کنیم. برای سپرده گذاری از روش تصویب کمپانی در قبرس، تقاضاکننده بایستی آغاز به دولت این مرزوبوم طرح تجاری قابل قبولی ارائه دهد. در واقع این طرح تجاری به وسیله فرد دیگری پیش از این نباید ارائه گردیده باشد. تقاضاکننده می بایست مقصود خویش را از ساخت‌و‌ساز این طرح تجاری و استخراج فعالیت متبوع ذکر نماید. انتخاب ترازو میزان دارایی ای که برای طرح تجاری مایحتاج میباشد یکی نکات دیگری است که تقاضاکننده می بایست به آن دقت نماید. چنانچه طرح تجاری مطلوب باشد به گونه ای که حیث دولت قبرس را جلب نماید، می قدرت با تصویب کمپانی درین مرزوبوم سفر آن را به دست آورد. برای رسیدگی تصویب کمپانی در قبرس اروپایی و شمالی بایستی در مورد کارها حقوقی آن علم بالایی داشت به همین عامل از نماینده قانونی با تجربه یا این که مشاور برای تصویب کمپانی در‌این سرزمین می بایست ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی استعمال نمائید.

از اشکال کمپانی قابل احداث در قبرس شمالی می شود به موسسات تجاری در میان المللی، کمپانی حیطه آزاد، کمپانی مشارکتی یا این که تضامنی، کمپانی تجار انفرادی و نمایندگی یا این که محل کار شعبه شرکتهای گرانقدر دیگر اشاره نمود. با دقت بدین که تقاضاکننده تصویب کمپانی در مملکت قبرس قصد تشکیل چه نوع شرکتی را در‌این سرزمین دارااست و میخواهد چه نوع شرکتی را در میهن قبرس به تصویب برساند، سبب ساز گردیده مخارج ما یحتاج برای تصویب کمپانی در قبرس گوناگون میباشد. برای تصویب کمپانی در قبرس به صورت کلی به 1000 یورو بابت پرداخت مخارج اداری نیاز میباشد. با دقت به نوع کمپانی، تقاضاکننده بایستی سرمایه نخستین مورد نیاز را داشته باشد.

برای مثال به 171 هزار یورو برای کارها تجاری موسسات صادرات و واردات نیاز میباشد؛ البته برای موسسات خدماتی به سرمایه نخستین حدود 65 هزار یورو نیاز است. مخارج اعمال کارها مالیات کمپانی، مخارج استخدام حسابدار و هزینه اجاره ملک هم از سایر مخارج میباشند که تقاضاکننده تصویب کمپانی در قبرس بایستی به آنان دقت کند. در کل دست‌کم به 250 هزار یورو برای تصویب کمپانی در قبرس نیاز میباشد.

تصویب کمپانی در قبرس، هجرت به قبرس توسط تصویب موسسه، حالت مد لحاظ جهت تصویب موسسه در قبرس و فرایند تصویب کمپانی در قبرس شمالی درین نوشته ی علمی آیتم بررسی قرار گرفته میباشد. سوالی که قابلیت داراست برای کسی که پیش آید این میباشد که آیا با تصویب کمپانی درین مملکت می قدرت اقامت آن را اخذ نمود؟ سپرده گذاری در قبرس شمالی جهت تصویب کمپانی به چه ترازو میباشد؟ این سرزمین به انگیزه دارا بودن رویش اقتصادی و لول بالای معاش اعتنا خیلی از درخواست کنندگان را به خویش جذب کرده است. سپرده گذاری درین مرزو بوم خوشگل از طریق های متنوعی زیرا سپرده گذاری توسط خرید ملک در قبرس شمالی، خرید اسناد قرضه و همینطور سپرده گذاری بوسیله تصویب کمپانی مقدور میباشد. یکی‌از مطلوب ترین و ایده آل ترین طریق های سفر به قبرس شمالی و اخذ اقامت این مملکت توسط سپرده گذاری درین مرزو بوم توسط تصویب کمپانی در آن است.
جهت دریافت اقامت این مرزو بوم، داوطلبان تصویب کمپانی در‌این میهن، می بایست در آغاز بیزینس پلن مطلوبی به دولت عرضه کنند. این پلن باید نوین و سوده باشد. همینطور داوطلب می بایست هزینه های مرتبط با تصویب کمپانی را هم به حساب آوردن کند و به صورت کلی مشمول مختصات چشمگیری باشد تا رای دولت این سرزمین را به خویش جلب کند. تصویب کمپانی در‌این سرزمین مستلزم دانش زیاد در منطقه حقوقی میباشد. همینطور ضروری میباشد یک نماینده قانونی متبحر و کاربلد داشته باشید تا بتوانید خیلی ریلکس اقامت این میهن را دریافت نمائید.

بازدید : 6
چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 زمان : 13:04


معدل دستمزد در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
واحد سنجش حقوق و دستمزد شغل در قبرس شمالی به حوزه کار و نوع شغل اشخاص بستگی دارااست. طبق ضوابط این مرزوبوم، دستمزد کارگران دستکم 27587 لیر در ماه (بصورت ناخالص) و مبلغ 24000 لیر در ماه (بعداز کسر بیمه و مالیات) هست. هزینه‌ معاش در قبرس شمالی نیز به صورت میانگین حدود 10 هزار لیر میباشد. با این واحد سنجش درآمد، معاش درین مرزو بوم مقرون به صرفه به حیث میرسد و از لحاظ مالی عالی از کشورهایی مانند کشور‌ایران یا این که برخی کشورهای ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی اروپایی میباشد.

با این هم اکنون، در صورتی قصد به ارتقاء درآمد دارید، می توانید به منطقههای مختلفی برای مثال توریسم، بیزنس، ساخت‌و‌ساز یا این که شغل های فنی متمرکز گردید. این ناحیهها ضمن مهیا بودن مجال‌های شغلی، با درآمد بالایی نیز یار می باشند. به‌دنبال، به رسیدگی حالت کلی بازار شغل و معاش در قبرس شمالی، همینطور معیار درآمد درین سرزمین میپردازیم.

حالت عمل در قبرس شمالی به چه شکل میباشد؟
شرایط رو به پرورش اقتصادی قبرس شمالی و حفاظت‌های دولت این مرزوبوم از مهاجران، سبب ساز گردیده تا تعداد متعددی از اشخاص فرنگی برای اشتغال به قبرس شمالی مهاجرت نمایند. نرخ بیکاری زیر، رابطه مثبت عموم قبرس شمالی با اشخاص فرنگی، نیاز کمپانی‌ها و شرکت های به نیروهای حرفه‌ای، موقعیت اقتصادی در اکنون پرورش و تورم تحت به عنوان مثال عواملی می‌باشند که اشخاص را به تصمیم برای عمل در قبرس شمالی ترغیب می‌نمایند.

یکی نکات اساسی برای عمل در قبرس شمالی، یادگیری گویش محلی میباشد؛ چون عموم این ناحیه به گویش ترکی استانبولی رابطه برقرار می‌نمایند. در صورتی بضاعت و توان در استعمال از گویش ترکی را داشته باشید، احتمال تعیین شدن در فرایند استخدام در کمپانی‌ها و شرکت ها ارتقا خواهد یافت. با این اکنون، بایستی اعتنا داشت که عموم قبرس شمالی با گویش انگلیسی نیز آشنا می باشند. به این ترتیب، حتی در شرایطی‌که لهجه ترکی را بلد نباشید، با داشتن مهارت در لهجه انگلیسی می توانید درین مرزو بوم در‌پی مجال‌های شغلی مطلوب بگردید.

یکی مورد ها اصلی دیگر برای عمل در قبرس شمالی، داشتن جواز فعالیت میباشد. طبق قانون ها این میهن، فرنگی‌هایی که قصد اشتغال درین میهن را دارا هستند، موظف به اخذ تایید صلاحیت شغل می باشند. در حالتی‌که که به وسیله یکی کمپانی‌های قبرس شمالی تحت عنوان کارمند پذیرفته گردید، این مجموعه مسئول جاری ساختن آحاد پروسه مرتبط با درخواست تایید صلاحیت عمل از سوی شما خواهد بود. همینطور، هزینه‌های مربوط به به دست آوردن مجوز عمل نیز بر ذمه صاحبکار جای‌دارد.

وقتی که برای نخستین دفعه به قبرس شمالی مسافرت میکنید، به شما یک تایید صلاحیت فعالیت اول صادر میشود. آن گاه، شما می بایست تک تک پروسه مرتبط با درخواست جواز شغل را اعمال دهید تا اداره سفر بتواند جواز فعالیت مهم شما‌را برای شغل در قبرس شمالی صادر نماید. جواز فعالیت نخستین دارنده برهه زمانی اعتبار 30 روز میباشد و بعد از آن، جواز عمل اساسی با برهه زمانی اعتبار 1 سال برای شما صادر گردد.
دلایل ایده آل بودن قبرس شمالی برای معاش
قبرس شمالی، بخشی از جزیره قبرس در شرق دریای شمال، با آب و هوای مدیترانه‌ای، فصل زمستان‌های معتدل و فصل‌تابستان‌های گرم تحت عنوان یکی‌از بخش ها توریستی اروپا شناخته میشود. هر ساله بیش تر از یک میلیون گردش گر در فصل‌های گرم و همینطور در تعطیلات جشن سال نو میلادی به قبرس شمالی هجرت می‌نمایند. این حالت، به یار و همدم حفاظت‌های دولت قبرس شمالی از سرمایه‌گذاران فرنگی، منجر گردیده تا رابطه مثبت و صمیمانه‌ای فی مابین عموم محلی و مهاجرین صورت گیرد.

به این ترتیب، با اعتنا به آنچه گفته شد، ورود مسافران و گردشگر‌های زیاد به مرز و بوم قبرس شمالی، بهبود حالت اقتصادی این مملکت را به‌دنبال داراست. در واقع، صنعت توریسم تحت عنوان یکی مهم‌ترین دست اندرکاران در گسترش اقتصادی قبرس شمالی شناخته گردیده و نقش مهمی در این مورد جاری ساختن می‌نماید. حتی قابل ذکر میباشد که ورود مسافران بدین سرزمین سبب گردیده تا سرمایه‌گذاران به موضوع ساخت‌و‌ساز املاک نیز مبادرت نمایند و با تاسیس هتل‌های لاکچری، ویلای توریستی، مسافرخانه‌ها و اماکن اقامتی توریستی، به ارتقا درآمد این سرزمین یاری نمایند. این موقعیت سبب ساز بهبود حالت بازار شغل برای مقیمان قبرس شمالی گردیده و در سود، معاش آن ها نیز بهبود خواهد یافت.

بازدید : 6
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 زمان : 16:23


گونه های مجوزهای اقامت در قبرس شمالی
اذن اقامت توریستی:
این سهل وآسان ترین و سریع ترین نوع اذن اقامت برای اخذ میباشد. برای فرنگی هایی که می‌خواهند تا یک ماه در قبرس شمالی برای هدف های توریسم بمانند مطلوب میباشد. برای درخواست این نوع اذن اقامت، می بایست گذرنامه دارای اعتبار، سند محل سکونت (مانند گواهی مالکیت، تفاهم نامه اجاره، یا این که سند خرید)، مدرکی مبتنی بر درآمد (مانند شکل اکانت بانکی یا این که بازنشستگی)،بیانیه ها، بیمه درمانی، مدرک تندرست از یک درمان‌گاه ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی TRNC.

اذن اقامت دانشجویی:
این نوع اذن اقامت برای فرنگی هایی میباشد که می‌خواهند در یک کدام از دانشکده ها یا این که دانشگاههای قبرس شمالی علم آموزی نمایند. برای درخواست این نوع اذن اقامت، بایستی گذرنامه دارای اعتبار، طومار تایید از کالج یا این که دانش گاه، گواهی پرداخت شهریه، سند آدرس (مانند تفاهم نامه خوابگاه یا این که تفاهم نامه اجاره)،. مدرک درآمد (مانند صورتحساب های بانکی یا این که طومار های بورسیه تحصیلی)، بیمه درمانی، و سند تندرست از درمان‌گاه TRNCداشته باشید.

اذن اقامت کاری:
این نوع اذن اقامت برای فرنگی هایی میباشد که میخواهند به طور رسمی در قبرس شمالی شغل نمایند. برای درخواست این نوع اذن اقامت، بایستی گذرنامه دارای اعتبار، تفاهم نامه فعالیت از طرف صاحبکار، جواز عمل از وزارت شغل و هواخواهی اجتماعی، سند آدرس (مانند مدرک مالکیت، تفاهم نامه اجاره ، یا این که سند خرید) گواهی درآمد (مانند صورتحساب بانکی یا این که فیش حقوقی)، بیمه درمانی، و مدرک تندرست از مریضخانه TRNC داشته باشید.

جواز اقامت تجاری:
این نوع اذن اقامت برای فرنگی هایی میباشد که می‌خواهند استحصال و کاری را با تصویب کمپانی در قبرس شمالی فعال سازی نمایند. برای درخواست این نوع اذن اقامت، می بایست گذرنامه دارای اعتبار، مدرک تصویب کسب و کار از اتاق بازرگانی یا این که اتاق صنعت های، شماره تصویب مالیاتی، سند آدرس (مانند گواهی مالکیت، اجاره طومار)، توافقنامه یا این که مدرک خرید، مدرکی مطابق درآمد (مانند شکل‌اکانت‌های بانکی یا این که گزارش‌های مالی)، بیمه درمانی و سند تندرست از درمان‌گاه TRNC داشته باشید.

تایید صلاحیت اقامت بعنوان صاحب و مالک ملک:
این نوع اذن اقامت برای خارجیانی میباشد که دارنده ملک در قبرس شمالی میباشند. برای درخواست این نوع اذن اقامت، می بایست گذرنامه دارای اعتبار، مدرک مالکیت یا این که تفاهم نامه فروش ملک خویش، سند آدرس (مانند قبض برق یا این که آب)، سند درآمد (مانند شکل‌اکانت‌های بانکی یا این که شکل‌های بازنشستگی)، یک بیمه درمانی، و یک سند سالم از یک درمانگاه TRNC داشته باشید.

مدارک مایحتاج به دست آوردن مجوز اقامت قبرس شمالی
اصل و اسکن گذرنامه با اعتبارحداقل8 ماه
اصل و ترجمه قانونی دادستانی سند عدم سوء پیشینه
اصل و ترجمه قانونی دادستانی گواهی تزویج در شکل تأهل
5 قطعه عکس 4*3
نام نویسی درسایت اقامت وپرداخت هزینه تست و مالیات جمعاً” به مبلغ 2.750 لیر
تمکن مالی مساوی 25.000 دلار
تفاهم نامه خرید خانه تصویب گردیده (به همدم شماره میثه)
طومار مختار

بازدید : 8
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 11:37


آیا یک فرنگی قادر است همگی نوع کمپانی در قبرس شمالی به تصویب برساند؟

پاسخ این پرسش نه میباشد. در واقعیت در برخی از مشاغل در مرزوبوم قبرس شمالی، وجود یک سهم دار قبرسی الزامی میباشد. به عنوان مثال می بایست بدانید که برای داشتن بنگاه معاملات ملکی، 51 درصد سهام بایستی به اسم یک سهم دار قبرسی باشد. همینطور برخی از مشاغل درین مرز و بوم می بایست 100 درصد به اسم یک شخص قبرسی باشد که بعضا از آنان عبارت‌اند از: تاکسی هواپیمایی، داروخانه، اکسچنج و کمپانی ساختمانی.
تصویب کمپانی در قبرس شمالی برای ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی اخذ اقامت
یکی‌از شیوه های سپرده گذاری در مملکت قبرس شمالی تصویب کمپانی میباشد که بخش اعظمی از اشخاص برای سفر بدین مرزو بوم از این نحوه رایج به کار گیری می نمایند.

ولی عالی میباشد که پیش از مبادرت، اطلاعاتی را درباره این مرزوبوم بدانید:

قبرس، جزیره ای میباشد در نصیب شرقی دریای شمال، این مرزو بوم دارنده مساحت ۹۲۵۱ کیلومتر مربع میباشد، جمعیتی حدود ۱۱۷۰۰۰۰ نفر دارااست. پایتخت این میهن شهر نیکوزیا میباشد و اصلی ترین شهر قبرس نیز می باشد.

واحد مبلغی مملکت قبرس شمالی، لیر ترکیه و گویش آنان یونانی و ترکی میباشد و انگلیسی نیز دربین آنها اشاعه دارااست.

اوضاع ایده آل مرزو بوم قبرس سبب گردیده اشخاص متعددی برای مسافرت جذب این مرز و بوم شوند.

ولی برای فهمیدن راه و روش های قابل اعتقاد و شل برای پژوهش وضعیت تصویب کمپانی در قبرس شمالی جهت دریافت اقامت تا نقطه نهایی محتوا یاروهمدم ما باشید.

مقررات تصویب کمپانی در قبرس شمالی
یکی‌از دلایلی که موجب محبوبیت سپرده گذاری فرنگی در قبرس شمالی میشود، تحت بودن نرخ مالیات در اروپا‌ست، نرخ مالیات قبرس شمالی حدود ۵/۱۲ درصد میباشد.

طبق قانون ها در حیث گرفته گردیده در قبرس شمالی برای تصویب کمپانی هر شخصی که سرمایه اول قابل قبولی را دارا باشد قادر است جهت تصویب کمپانی مبادرت نماید. دستکم سرمایه ای را که می قدرت برای تصویب کمپانی در قبرس شمالی به کار گرفت هزار دلار ایالات متحده میباشد. این مبلغ را بایستی در یک کدام از خزانه های قبرس شمالی ودیعت فرمایید و تا‌هنگامیکه کمپانی به تصویب رسد اذن برداشت این مبلغ را از خزانه نخواهید داشت.

از مهمترین وضعیت هایی که برای پژوهش وضعیت تصویب کمپانی در قبرس شمالی جهت دریافت اقامت نیاز میباشد، استخدام یک منشی برای ارائه اوراق کمپانی، داشتن دست‌کم دو سهامدار، گزینش یک نفر تحت عنوان مدیریت که هر مورد از مدیران بایستی مدرک امنیت مالیاتی خویش را به اداره تصویب تحویل دهند و تحویل ادرس حقیقی و واقعی برای تصویب کمپانی میباشد.
خلال این ها تصویب کمپانی دست‌کم ۳ هفته تا یک ماه فرصت نیاز داراست.

مدارک ما یحتاج جهت تصویب کمپانی در قبرس شمالی

● مدرک عدم سوء پیشینه

●حضور درخواست کننده با اصل گذرنامه

مراحل روند عمل مشمول:

1- داشتن مدارک مایحتاج

2- امضای تفاهم نامه

3- پرداخت پیش پرداخت

4- تصویب نخستین کمپانی

5- امضای شیت ها جهت کامل شدن روند تصویب کمپانی

6- ایفا معاینات پزشکی ما یحتاج این مرزو بوم

7- تهیه و تنظیم مستندات رسمی جهت دریافت اقامت به وسیله نماینده قانونی

8- بهره برداری اکانت در قبرس شمالی

9- واریز سرمایه اول و دریافت کردن سند بانکی

10- پرداخت مخارج مالیاتی و ثبتی کمپانی

11- استخدام حسابدار برای کمپانی

12- تصویب آخری و دریافت کردن اقامت

برای پژوهش موقعیت تصویب کمپانی در قبرس شمالی جهت دریافت اقامت بایستی بدین نکته نیز اعتنا داشته باشید، که شما بعداز تصویب کمپانی و گذراندن پروسه رسمی، می‌توانید برای خودتان و اعضای جايگاه ۱ خانواده، اقامت موقت دریافت نمائید. تاوقتی‌که شما مالیات و حق بیمه را پرداخت نمائید و از ضوابط تبعیت نمایید، اقامت شما ادامه دار خواهد بود.

بازدید : 8
دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 زمان : 12:21


برای تصویب کمپانی در قبرس شمالی چه مدارکی مورد نیاز میباشد؟
مهیا سازی اوراق و مدارک، گزارش پلیس، ترجمه اوراق و… تمامی و تمامی فرایندی خسته‌کننده و انرژی‌بر میباشد. در شکل رغبت شما ما اینجا هستیم تا شغل های فراهم کردن مدارکتان را به ذمه بگیریم. بدین شکل شما میتوانید انرژی‌تان را بر روی تقویت حصول و کارتان ویزای ثبت شرکت قبرس شمالی بگذارید.

جهت تصویب کمپانی در قبرس شمالی مدارک ذیل می بایست مهیا شوند:

پیش پرداخت تصویب کمپانی یار با رسید آن
اصل گذرنامه درخواست کننده
عکس پرسنلی با مسئله پر‌نور
سند عدم سوء پیشینه (یار و همدم با ترجمه قانونی)
کارت ملی یا این که شناسنامه (یار و همدم با ترجمه قانونی)
معرفی نشانی محل استقرار کمپانی و ارائه سند برای ثابت آن (برای مثالً گواهی محل کار یا این که قبض آب و برق)
واریز سرمایه نخستین و ارائه سند بانکی
پرداخت هزینه‌های دولتی تصویب کمپانی و ارائه سند بانکی
دست کم سرمایه برای تصویب کمپانی در قبرس شمالی
دست کم سرمایه سفارش گردیده برای تصویب کمپانی در قبرس شمالی 1000 یورو میباشد. سرمایه یک کمپانی سهامی خاص قبرسی را می‌قدرت با هر نوع ارزی ارائه کرد.

هزینه و هزینه های تصویب کمپانی در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
هزینه تصویب کمپانی در دولت قبرس 920 یورو میباشد. البته هزینه‌های جانبی نیز وجود دارا هستند که می بایست در لحاظ بگیرید. به عنوان مثال:

هزینه محل کار: حدود 300 یورو
منشی (الزامی): 300 یورو
سهام‌دار نامزد: 300 یورو
تصویب کمپانی در قبرس شمالی چه مزایا و معایبی دارااست؟
آغاز نگاهی به مزایای دیدنی تصویب شرکت در قبرس بیندازید:

امنیت مالی و ثبات اقتصادی بسیار نیکی در قبرس شمالی وجود داراست.
قبرس شمالی کمترین معیار خرابی در حیطه را دارااست.
سطح رفاه درین مرزو بوم بسیار بالاست.
از روش تصویب کمپانی در قبرس شمالی قابلیت و امکان دریافت اقامت این مرزو بوم را خواهید داشت.
قابلیت و امکان دریافت گذرنامه قبرس مشمول اکنون مدیران کمپانی‌ها گردد.
واحد سنجش مالیات در‌این مرز و بوم بسیار معدود میباشد.
مراحل تصویب کمپانی در قبرس شمالی نسبت به کشورهای اروپایی دیگر بسیار مقرون به صرفه میباشد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 32
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 193
  • بازدید سال : 352
  • بازدید کلی : 352
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی